Bokep kutarik batang kemaluanku

Kala kugesek-gesekkan batang kemaluanku pada lubang kewanitaannya, tangan kanannya menyisihkan supaya batang kemaluanku berakhir. “Sokong Akang tidak boleh dimasukin, saya khawatir, saya belum telah melangsungkannya”, ucapnya oleh rendah. Mengikuti itu saya jadi terharu pun, kutarik batang kemaluanku dari dasaran lubang kewanitaannya, beserta saya lagi bersimpuh di sampingnya oleh tanganku mengarau batang kemaluanku yang sedang keras. “Saya melulum saja betul Akang, bisa tidak?”, tanyanya dengan tangan kanannya mendapat batang kemaluanku. Saya cukup mengangguk, selepas itu beliau memuai dari tidurnya beserta bersimpuh bertemu muka denganku, beliau tersenyum beserta mencium bibirku sejenak.

Seterusnya beliau menyuruk beserta mulai mendekati batang kemaluanku, beliau sapukan lidahnya dari kepala batang aurat hingga pada pangkalnya repetitif balik. Saya cukup merintih menyisihkan nikmat, saya terkesima pun kok beliau tidak penat betul.. Yuni kemudian memainkan lidahnya dengan sesekali mengulum kepala batang kemaluanku. Kuakui kulumannya amat nikmat sebab batang kemaluanku masuk cukup jauh ke dalam mulutnya.

Sesudah separuh masa saya menahannya, hasilnya “Akhh.. saya ingin timbul”, ucapku dengan meremas payudaranya beserta maniku timbul melengkapi mulutnya beserta sepenggal mencebok wajahnya yang manis. Sesudah melahap maniku yang terdapat di dalam mulutnya, beliau meneruskan mengulum beserta menghilangkan batang kemaluanku yang berair oleh lidahnya.

https://cannp.ca/forums/users/mariodschweitzer/